Omskakas väl

Jag bussbloggar! Helt fantastiskt må jag säga. Bussbloggat har jag iofs gjort innan, men då från min lilla mobil som inte riktigt är skapt för syftet. Denna gång har jag dator med mig (inte en personlig dator då, så mobil vill jag nog faktiskt inte bli har jag insett) och kan blogga loss rejält om jag skulle vilja. Jag skulle också kunna sitta och "BibTeX:a" referenslistor på bussen om jag ville, möjligheterna är oändliga. Men. Ett stort Men. Jag blir snudd på aldrig åksjuk, knappt ens när jag läser böcker medan jag åker med något fordon. Detta däremot är en skakig upplevelse. Först tyckte jag att det var mystiskt att "alla andra" kan använda dator vid färd utan att se det minsta påverkade ut av det, men grejen är att de flesta ser på film, mycket få skriver saker (vilket väl borde vara som att läsa en bok, ungefär, ur åksjukesynvinkel). En person några säten bakom mig kodar Java. Det är skillz, det. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback