Min första persona

Jag har gjort en persona. :) Ett sånt där tema till Firefox alltså. Den som kör senaste Firefox har säkert lagt märke till plug-in:et som gör att man kan lägga en bild över menyerna så att de ser snyggare ut. Personas kallas de små "bildpaketen" man väljer mellan och som man låter sin webbläsare "klä sig i". Min egen persona ser lite speciell ut: en massa galna löv som ser ut att ha slängts iväg lite hursomhelst (men de är såklart väldigt noggrant utplacerade ;). ...men jag tycker att det blev som jag ville ha det. :) Lite som bilden nedan ser den ut. När den är godkänd och allting kommer den att finnas att ladda ner här (Green and violet plants heter den).

 


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Är det lätt att byta tillbaka till standard-Firefox? Jag funderade på att skaffa ett tema, men vill samtidigt kunna byta tillbaka till vanliga Firefox om jag tröttnar.

2010-03-18 @ 18:24:16
Postat av: Kaprifol

Ja, det är lätt. Jag byter hela tiden. Helt hysteriskt. Man blir beroende... och ibland vill man bara ha det vanliga. ;)

2010-03-18 @ 22:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback