En förbättring

Det är märkligt, men trots att Fisken har jättemånga fina smeknamn med fisktema (de flesta uppfunna av mig) så föredrar han det namn hans föräldrar har gett honom. (Blaufish, tror jag... eller?) Tydligen går det bra med "universums överhöge härskare" eller nåt i den vägen också, men det tycker jag blir alldeles för formellt. ;) Jo, vi har skojat igen om att Fisken ska ta över världen, antingen genom att starta en sekt eller på något annat sätt. Jag stöder det helt och fullt för han har lovat att införa en massa bra saker. Det allra bästa förslaget är att avskaffa tidszonerna och införa en och samma tid. Oerhört praktiskt. Då behöver jag inte längre ägna arbetstid åt att fundera ut var man har Moutain Standard Time (på Kebnekaise? i Bergen?) och vad klockan nu må vara där. Jag måste veta sånt ibland - i min bransch befinner vi oss lite varstans (fast jag är mest här). Av någon anledning föredrar jag deadlines satta av personer i tidszoner väster om mig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback