En fil per stad

Jag åker mjölkbussen hem från Fisken. Det är inte den bästa bussen för den stannar överallt, men å andra sidan kommer jag hem betydligt tidigare med den - för att den går tidigare - och det är lite tanken för jag måste upp tidigt imorgon för en jobbgrejs skull. Annars hade jag gärna stannat lite till. Sen finns det fördelar med långsamma bussresor - mycket buss-surf. Just nu sitter jag och tar backup på en massa filer. Det kanske inte känns så nationaldagsaktigt och festligt att sitta och ta backupp, men att göra det i varje liten stad i mellansverige medan gräset växer, molnen är fluffiga och flaggorna vajar, det är en annan sak. Hade jag bara en burk sill också så skulle jag absolut ha kunnat räkna mitt firande som ett av de mer storslagna här i landet. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback