Lagom

Igår sprang jag ärenden på stan. När man springer ärenden är det viktigt att rent fysiskt springa eller iaf gå fort. Då blir det motion på samma gång, liksom. Jag trodde att springandet skulle pigga upp lite efter fredagens klubbkväll som var supertrevlig, men jag blir ju trött ändå, hur trevligt det än är. Till skillnad från Fisken som alltid är piggheten personifierad och var ute och cachade idag (jag uppdaterar hans Twitter hela tiden så ser jag vad han gör ;) så var jag idag i rätt stort behov av att lata mig så jag har nu ägnat dagen åt att myspacea runt efter bra remixar, baka pizza, sova, tvätta och äta wasabiärtor. Mer än så behövs inte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Precis. :-D Samma sak när man förflyttar sig från punkt A till punkt B.

2010-02-07 @ 21:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback