Spänningen (och värmen) stiger

Jag har fått frågan om jag kan skriva något mer om mitt jobb på bloggen, eller det kanske inte var en fråga, men jag tolkade det så. Då handlar det inte enbart om allt det spännande som jag arbetar med, utan om annat som händer som t.ex. att det alltid var kallt i mitt arbetsrum för att termostaten satt vid ett värmeutblås. Hur gick det nu med det? Det där är förstås olidligt spännande, det förstår jag. ;) Nej, förmodligen inte, men såhär har det alltså gått med saken: det är varmt nu. Jättevarmt. Det är så att folk reagerar och så att det går att ha kontorsbastu om man vill. En omställning till det bättre visserligen, men ändå med sina nackdelar. Fortsättning följer! :)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Det där låter som mitt rum i Österrike. Elementet hade två lägen: iskallt eller så varmt att det inte gick att ta på det utan att bränna sig. Jag föredrog trots allt bastuvarianten.

2010-12-15 @ 07:06:46
Postat av: Kaprifol

Det gör jag också. Att frysa är klart värst. :)

2010-12-15 @ 08:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback