Valborg alltså

Det är verkligen ingen som reser på Valborg, varför skulle folk? Jag reser iallafall, för imorgon är det den första maj och det är en mycket speciell dag för mig och Fisken. Den måste vi fira ihop för det råkar vara vår årsdag. Människor brukar flagga och ha sig för oss. Ropa saker också. Underligt. ;) Just nu sitter jag i mitten av ingenstans och är väldigt "ubi" (uppkopplad, nåbar, har nätet omkring mig). Här har jag nämligen gjort viktiga jobbgrejer, haft ett litet informellt telefonmöte och till på köpet deklarerat. Fantastiskt! Jag häpnar varje gång jag är såhär modern och trådlös. :)

Dagens SMS kommer förövrigt från en föreningskompis som jag hade bett att han skulle göra något. Han svarade att han inte kunde svara eftersom han hade tappat bort sin telefon, sådär som man kan göra på en Valborgsfest, men om jag mailade så skulle han göra sitt yttersta. Jag skulle just maila när jag började ana ugglor i mossen. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback