Hopp!

Förra veckan började jag träna igen efter att ha fått göra ett uppehåll i två, nästan tre, veckor pga förkylning och hosta. (Jag hostade en hel del och tycker mycket synd om Fisken som Skypade med mig dagligen och fick allt hostandet i sina hörlurar, men det hör till särbolivet, antar jag. :) Nu är jag alltså igång med träningen igen. Problemet är att jag har missat några Bodyjam-pass och inte hunnit lära mig de nya stegen. Det är knappast något världsproblem och dessutom något jag kan göra något åt. Tackvare det fantastiska Internet kan jag smygträna i köket. ;) Här har vi ett utmärkt exempel på hur det ska se ut imorgon. Sen blir det svåra snurrar och glidningar också. Skönt att se att det är nästan lika svårt i Thailand som det är här... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback