I väntan på vaddå?

Innan klockan 7 brukar det vara svårt att få upp mig, men idag gick det bra. Jag var uppe i ottan (nåja) för att fixa lite webbgrejer, bland annat registrera ett domännamn. Inte till mig själv, det här är grejer jag lovat att göra bara. Domäner är upptagna tills de är lediga, kort och gott, om någon har ägt dem förut. Den jag skulle knipa åt mig skulle bli ledig i natt, därav det tidiga uppvaknandet. Nu visar det sig dock att den kommer att sitta i karantän ett tag innan den blir ledig på riktigt. Attans, jag som var redo med e-kort och hela klabbet... samt en webbsida som skulle upp på webbhotellet som skulle registreras samtidigt (som ett slags paket). Så, jag har ju bekanta lite varstans. Kan det vara så att någon på Sveriges toppdomän .SE känner till min dåliga dygnsrytm och har bestämt sig för att göra något åt saken genom att få mig att sitta och invänta domäner på morgnarna? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback