I valet och kvalet

Om man nu prompt ska göra en tårtdekoration i form av en tvådimensionell streckkod ska den då göras med:
  1. Mörk och vit blockchoklad?
  2. Kristyr?
  3. Florsocker?
  4. En riktigt häftig laserapparat?
Ja, därom tvista sannerligen "di lärde". ;) Förövrigt: riktigt bra science-fiction på TV6 just nu, "Ultraviolet". Kritikerna sågar den och det är kanske inte den smartaste filmen som finns. Jag har för mig att Fisken inte tyckte om den trots massor av scener där hjältinnan åker motorcykel och är allmänt cool helt utan anledning. *s* För egen del känner jag att det är just den här typen av film jag behöver just nu - filmiskt snygg och kanske inte så mycket mer. Funkar!

Kommentarer
Postat av: Blaufish

Scenen när hon scannas efter dolda vapen är en klassiker!

Postat av: Kaprifol

Ja, den gör faktiskt hela filmen. "Number of hidden weapons found... datorn tänker many". :)

2009-11-12 @ 10:12:14
Postat av: Mhwc

Klart det är laser som gäller. Om du nu ska vara nördig så kan du lika gärna gå hela vägen.

2009-11-12 @ 11:44:22
URL: http://mhwc.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Marsipan med färg! Lite svåra färger att få tag på kanske, men ändå.

2009-11-12 @ 15:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback