Det man minst anar

Det växer inte, det som jag har planterat. Trots att jag vattnar och pysslar om det ser jag inte ett livstecken. Vad som däremot växer är sådant som jag inte hade en tanke på att det skulle växa. Jag hittade de här små morotsträden nyss på diskbänken i en liten skål med vatten i. (Det lönar sig att diska, man hittar fina saker då ;) För några dagar sedan hade jag ätit morötter och satt topparna i vatten eftersom de såg ut att börja grodda sig. Kanske får ge dem lite jord också...


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Otacksamma växter.;-) Påminner mig om när jag kom hem efter att inte varit hemma på nästan en vecka (i augusti dessutom) och mina blommor var FINARE än när jag åkte från dem. Så mycket får den omvårdnaden liksom. ;-D

2009-01-14 @ 21:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback