Lite dagens

Jag är något mör efter dagens träningspass. I måndags började jag träna igen efter ett uppehåll på drygt två veckor. Förutom att tillochmed min träningsvärk har träningsvärk så känns det bra. Planerar att sova ganska snart och ladda upp inför en strålande torsdag (torsdagar är alltid strålande för då brukar jag passa på att äta pannkakor och ärtsoppa, bara en sån sak :).

Dags att lista dagens...
Rätt: Blodpudding. Väcker alltid samma uppståndelse i lunchrummet. De som inte är uppväxta med svensk skolmat har ofta mycket svårt att förstå konceptet. :)
Fel: Filströmsläsare i Java är en hel vetenskap i sig. Det beror iofs på vad man ska läsa för något, men i mitt fall så... Jag läser ju inga textsträngar direkt. *puh*
Låt: "International dateline" med Ladytron. "...let's end it here, let's end it heeeeeere!". (Man får sjunga det sista "here" med precis så mycket känsla som behövs.)
Bild: Gårdagens, men ändå. Min Fisk är grym på att fota.
Här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback