Kom an!

Om jag hör talas om något som verkar trevligt, men som jag överväger att låta bli att prova för att det "inte är jag" så ska jag prova ändå har jag bestämt mig för. Det känns ju dumt att avstå från något med enda skälet att det inte passar in i den bild jag själv eller andra har av mig. Sagt och gjort: jag testade boxningsinspirerad konditionsträning idag trots att det var något helt nytt för mig. Faktum är att jag gillade det. Jag kände mig precis som Neo i Matrix när han sitter i den där träningssimulatorn. På tal om det: alla jag känner som har tränat någon form av kampsport (vilket jag inte har) tycker att det är hysteriskt roligt när Neo efter några timmars träning i en datorsimulering utbrister "Jag kan Kung Fu!". Själv svalde jag illusionen: det är ju Neo. Klart han kan det! :) ...och själv kan jag nu klå upp min skugga om det skulle behövas. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback