Inte långt

Idag var dagen då min datorförening målade vår fina symbol/logotyp på en cykelväg tillsammans med en massa andra studentföreningar som målade sina. Det händer varje år och är alltid trevligt, speciellt i fint väder. I regn är det... sådär. Idag var det strålande fint och jag tog en tur ner på stan efter målningen: åt glass och badade i ån (vilken kändes lite slibbig även om vattnet inte räknas som direkt farligt enligt senaste mätningen). Jag insåg då att jag kan gå hur långt som helst. Gå till fots alltså. Efter fjällen är inget långt längre. :)

Kommentarer
Postat av: Petra

Det låter som en trevlig tradition

Postat av: chatta

Hejsan!



Fin blogg du hadde?bloggat länge?

jag driver sidan chatzone.se och just nu bjuder vi in lite bloggerskor hos oss

vi ger ut gratis guldmedlemskap om du reggar dig via denna länk : http://www.chatzone.se/R/66516050.aspx

hos oss kan du enkelt skapa en egen profil där du kan promota din bloggadress

och få mer besökare till din blogg.

2009-08-09 @ 01:38:27
URL: http://www.chatzone.se
Postat av: Elisabeth

Bra bieffekt fjällen gav. ;-D Roligt att se fjäll-bilderna förresten, det var sannerligen ödemark, och just den där ödemarkskänslan blev ännu mer påtaglig i datorn än i kameran.

2009-08-09 @ 16:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback