Dags

När jag och Fisken satt på ett mysigt café idag (riktigt fint, vid ån, lummig trädgård, gammaldags, udda koppar, våfflor.... allt sånt) berättade jag nyheten. Jag försökte inte linda in det genom att berätta att jag läser en massa bloggar och glömmer bort adresserna utan jag sa rätt ut som det var: jag ska börja läsa bloggar i RSS-läsare. "Ett stort beslut!", tyckte Fisken roat (eller så skrattade han bara lite allmänt åt mitt kliv in i framtiden, det var hursomhelst underhållande för honom). Jo, för mig är det faktiskt ett stort beslut det här. Är jag modern nu då? ;)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Haha, jag som tycker att det är tråkigt med RSS. Använde/använder ju Google Reader, men jag läste/läser ändå alla inlägg på bloggen i fråga. I alla fall i Google Reader blev inläggen så fula; punkter försvann och allt såg allmänt... tråkigt ut. Dessutom tog det evigheter för inläggen att läsas in. Fast det finns väl garanterat ungefär tusen andra RSS-läsare som är tusen gånger bättre. :-D

2009-08-17 @ 08:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback