Stockholm har blivit varmt

Idag har vi gjort Söder i solen! Här finns mängder av trevliga små parker, konstverk och utsikter, men även annat. På ett fik vi var inne på uttryckte ägarinnan en viss oro för att det skulle dyka upp Hammarby-fans. Vi såg ingen ingen direkt anledning till att vara så skraj (vilket hon blivit när hon sett en ensam, medelålders man i grön-vit-randig halsduk gå förbi), men senare såg vi ganska många supportrar sitta och öla så visst, lite stökigt kan det nog bli.

Igår var förövrigt ännu en trevlig kväll på Tinitus. Inte lika späckat schema som på fredagen eftersom Die Form ställt in (synd!), men ändå mycket bra. Vi valde att gå innan Kliniks några timmar uppskjutna spelning (spelscheman är till för att förändras, visst?) eftersom vi kände oss krassliga (bra nu, mest sömnbrist antar jag och lite för många ljudvågor, sån där bas som får magen att röra sig). Annars verkade de vara kvällens dragplåster, förutom Die Form då. Själv såg jag mest lördagens tillställning som en efterfest efter höjdarfredagen och när jag fått se Northborne och Spectra Paris kändes det bra så. Jag fotade allt som gick att fota så bildinlägg och högst ovetenskapliga recensioner kommer när jag är hemma och har en lite större dator till hands. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback