En sån där

Jag ser ingen skylt på min kontorsdörr där det står "Artbestämning utförs medan du väntar", men det måste finnas en sådan. ;) För en tid sedan kom en kompis förbi med en svamp som hon inte visste vad det var för sort och samma dag fick jag besök av en gammal kursare som hade med sig en streckkod. Den senare ser ut som nedan. Visst är det en 2D-streckkod, eller är det något annat? Vet ni? Allt vi vet är att den satt på förpackningen / bipacksedeln till en kaffekvarn och att den förmodligen är kinesisk.

En sån där vad heter det, vad heter det... ;)

Kommentarer
Postat av: Karin

Tack, det här inlägget gav mig en hint om lösningen till en Mystery som gäckat mig ett tag! :)

Postat av: Kaprifol

Varsågod! :) Kul att kunna vara till nytta. Jo, jag känner till att det ska finnas någon cache som har med mitt område att göra. Lycka till!

2008-09-28 @ 22:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback