Dansa i neon

Nyss kom jag hem från en "Exjobbet är färdigt, hurra!"-fest som jag lite plötsligt blev bjuden till. Mycket trevligt och fint ordnat med läckra snittar, god dryck och musikalisk underhållning. Jag har alltid undrat vad det är för folk som sjunger schlagerkaraoke mitt i nätterna. Min förre granne brukade syssla med sådant, högt och falskt... men nu är även jag skyldig. Roligt var det, måste jag säga. Däremot är jag inte säker på att det lät så bra alla gånger, men det är inte så viktigt med den saken. ;)

Kommentarer
Postat av: ett stenkast bort

Det lät fantastiskt!

Postat av: Kaprifol

s Du är väl ändå lite partisk i sammanhanget. Antar att det lät bättre efter att jag gått hem. ;)

2008-09-14 @ 09:44:35
Postat av: ett stenkast bort

Vi kom till en topp runt halv två, sen dalade det kraftigt i takt med att våra röster försvann.

2008-09-14 @ 14:38:09
URL: http://sequence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback