Istället för stället

Mina helger går mest ut på att jag ska förbereda mig inför kommande vecka genom att laga massor av gryta i den stora karotten, tvätta allt som går att tvätta (och ge förstagångstvättare råd i tvättstugan, man är ju lite senior där vid det här laget) och allmänt få lite ordning på mig själv och min omgivning. Idag gjorde jag en trevlig svamptur tillsammans med den oslagbara svampduon som hittar varenda trattkantarell oavsett hur liten och osynlig den är. :) Förövrigt, jag har byggt om webbkamerastället. Inte säker på om det är bättre såhär. Det är stabilare, men riktningen blir fel. Vad väljer vi här, att kameran trillar ner hela tiden eller att ni får videochatta med typ min mage eller mitt bord istället för mitt ansikte? ;)

Bättre än detta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback