Plötsligheter i tvättstugorna

Det var helt tomt i tvättstugorna när jag skulle tvätta. Jag hade kunnat köra nio maskiner samtidigt om jag hade haft behov av det, men det hade jag förstås inte, så sällan tvättar jag inte. Mycket märkligt det där - studenter tvättar alltid på helgerna och det brukar vara helt omöjligt att få plats i tvättstugan en söndag. Sedan råder det också tvättstugeanarki här i mitt område vilket leder till att man brukar hitta sin blöta tvätt i små skrynkliga högar på något bord när den ska hämtas. Idag när jag skulle hämta min tumlade tvätt så hade någon tydligen varit där och tagit ut min tvätt för att lägga in sin egen, men denne någon hade även sett till att min tvätt var torr och sedan vikt den prydligt och fint. Hur snällt och oväntat är inte det? :)

Kommentarer
Postat av: Ett stenkast bort...

Oj!

2008-11-03 @ 18:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback