I hetluften

Det har varit en hektisk dag för mig och "prototypen som inte heter Evildoer" som var ute och visade oss för (en liten delmängd av) världen. Jag pratade elektronmikroskop, plötsliga fulhack, osäkra överföringar och smartcard versus papperslapp. Tack för all trevlig feedback som kommer att vara till stor nytta om (när!) jag bygger nya och bättre identitetslösningar. Planen nu är att pusta ut, avinstallera spara-lösenord-pluginet från datorn jag fick låna (det blir så dumt annars ;), njuta av sommarvärmen och ladda upp inför morgondagens 8-labb. :)

image337
Blomma till föredragshållaren. Titta så söt! :) Tack snälla! (PS. Fisken, en sån här kan du ha. Vattnas ej! :)


Kommentarer
Postat av: Blaufish

tufft med en blomma som saknar den vanligaste defekten! (att blommor behöver vatten)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback