Grattis på Mors Dag!

Igår, när jag just sett rysslands märkliga bidrag med tillhörande skridskoåkare vinna schlagerfestivalen visste jag allt vilken helg det är, men när jag vaknade vid elvatiden på morgonen och mamma frågade via ett chattmeddelande om jag visste vilken dag det var idag var mina första alternativ: 1) min sova-ut-söndag, 2) handduksdagen (stor högtid för alla fans av "Liftarens guide till galaxen")... men sen vaknade jag helt och kom på det rätta svaret. Grattis mamma, jag ska laga min goda kesopaj nästa gång vi ses. :)

image358
Till er andra, glöm inte att gratta era mammor eller uppmana era barn att gratta er. :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Liftarens guide till galaxen är bra :) Mors dag är också bra, man får ju äta så mycket gott :)

Postat av: Elisabeth

Det där har jag visst helt glömt... men jag skuller på att Mors dag var för två veckor sedan här i Tyskland. ;-)

2008-05-25 @ 21:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback