Inga gärdsgårdar

Nu har det nått även hit att på fredag är det meningen att man ska vara med sina nära och kära, inte sitta här och föra forskningen framåt. Måste man så får man faktiskt göra det hemma medan man mumsar på jordgubbssill eller något annat gott. ;) Efter lite omsynkande av planer verkar det vara bäst om jag använder den plötsliga långhelgen till att hälsa på min favoritfisk. Det sparar mig en del besvär eftersom jag slipper hoppa över gärdsgårdar och springa runt brunnar för att få se honom då. :) Sedan är det bara några veckor tills vi får ses jättemycket. Det är då för bra, alltihopa.

Förövrigt... såg jag en hackspett på innergården förut. Jag tar det som ett gott tecken på att min klassifieringsgrej av attackmetoder kommer att bli bra. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback