Vaken, ju!

Jag är uppe med tuppen idag också! På tisdagar är det lite lättare att stiga upp eftersom jag väntar på tisdagstemat. Har man tur så publiceras det så tidigt att jag hinner blogga det innan frukost. Idag får det nog bli på lunchen istället. Igår kväll hade jag tänkt skriva ett hyllningsinlägg tillägnat den manuella kodgranskningen eftersom den metoden hjälpte mig att lösa ett knivigt problem jag hade, men jag hann inte kvällsblogga eftersom Vic dök upp och ville fira en avklarad tenta, vilket kändes som en bra sak. Sånt är värt att firas, grundligt och med massor av chokladsås. :)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Jaa, var äääär tisdagstemat? Det verkar inte bli något idag, buhuu!

2008-01-08 @ 16:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback