Sno Fiskens stil?

Vi var på stan och shoppade idag, eller Fisken handlade och jag fönstershoppade, så som det brukar vara. Det enda jag kom hem med var en gosedjursälg i reflextyg. Alldeles utmärkt sällskap såhär i vintermörkret "på randen till evig natt" som något av mina favoritband säkert skulle ha uttryckt det. :) Sen hittade jag de perfekta strumpbyxorna (eller tights egentligen, men sådana är ute) också: svarta, ribbade, lagom tjocka. Väldigt stylish, helt enkelt. Tyvärr hittade jag dem inte på rean utan i Fiskens byrålåda. Det är hans underställ för friluftsbruk. Jag funderar på att sno det, men det vore ofint antar jag. ;)

Kommentarer
Postat av: Blaufish

Eh, det verkar ju ofint att sno mina prylar jo :)

Gissningsvis är de något hållbarare och varmare än "riktiga" strumpbyxor dessutom :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback