Sena skiftet

Det har varit fullt upp de senaste dagarna och jag har haft en massa spännande för mig: läst artiklar om trusted computing (på tyska, efter förmåga :), debuggat attackkod och gått på föreläsningar. Imorgon kväll är det dags för något annat, då ska jag vara labbass. Det är en sådan kurs som ligger sist på dagen (17-19 om man har tur, annars 19-21). Jag är mer kvälls- än morgonmänniska så det ska nog gå bra. Nu är då grejen att studenter gärna labbar hemma om det är programmeringslabb sent på kvällen. Alltså kan det hända att jag blir ensam "in da lab" och då vore det trevligt med sällskap. Lite besök och underhållning, musik, kanske dans och en kanna gott kaffe. Det fixar ni, va? ;)

image259
"Jag ser tre fel."

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ah! Legendarisk labasskommentar!

2008-01-24 @ 03:24:27
Postat av: Blaufish

Oj... "Jag ser tre fel".... känns som en så seriös dissning kan komma efter de orden. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback