Plötsligt händer det

Idag är plötsligheternas dag! Hör bara:
  • Jag vaknade av att klockradion brölade ut en tråkig debatt och somnade om direkt. Hur jag ändå kom till första föreläsningen i tid är lite av ett under, men det gjorde jag. Jag skyller på ett sånt där hål i rumtiden som de brukar åka rymdskepp genom i Star Trek.
  • Jag gav upp kaffe och började dricka te, för idag då, eller för en stund mitt på dagen, men ändå.
  • Ett nytt spännande projekt landade hos mig. Exakt vad det är för något återstår att se, men om ni besöker någon stor IT-mässa om fem år så... ;) Oavsett om det blir något och vad det då blir så är nya, lite luddiga idéer alltid trevliga.
  • Det verkade vara ett lyckligt kaos hos min datorförening när jag hälsade på. Tydligen hade vi någon gång i tiden härbärgerat lite servrar i en serverskrubb och sedan föll det hela i glömska. Nu har de hittats! Vi förbryllas, men inte lika mycket som ägarna till skrubben. ;)

Kommentarer
Postat av: Busk

5 pallar datorer + ett oidentifierat datorskåp är ju ändå ganska mycket skrot.

Sedan var ju "skrubben" större än ~...

2008-01-25 @ 00:38:04
Postat av: Kaprifol

...men för att vara serverhall så var den inte mycket att hänga i julgranen. Allting är relativt. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback