Oväder

Jag sov i elva timmar så nu är jag uppladdad igen. När jag vaknade tänkte jag "Så nu går världen alltså under, som Fisken sa att den skulle". Riktigt så illa verkar det inte vara, men det stormar något förfärligt ute. Fisken hade varnat för det igår och sagt att han skulle undvika den mest extrema geocachingen p.g.a. av att vädergubbarna hade utlovat oväder. Själv tycker jag att blåst är rätt mysigt förutom att det medför en del problem: Hur sjutton ska jag ta mig till tvättstugan, återvinningsrummet, snabbköpet och tillbaka levande? Det blir lite spännande, må jag säga. I övrigt planerar jag att göra fint i hemmet, teckna och pyssla samt av-sunkifiera mig själv så att jag kan gå på synthklubb och roa mig ikväll. Sista kvällen innan vi alla blåser bort, lixom. :)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Så det stormar alltså såpass mycket? Mamma påstod att det inte var "så illa". Fast hon jämför å andra sidan allt med Gudrun, så det är väl därför.

2008-01-19 @ 15:18:19
Postat av: Pialotta

Tack.. visst var det idag.. Kram

Postat av: Josephine

Lycka till med allt !
Har du kanske börjat knåpa lite på headern du skulle hjälpa mig med? (a)
kramar

2008-01-20 @ 10:43:14
URL: http://josephine.blogg.se
Postat av: Josephine

Åh vad du är snäll! Ehm, jo men det är bra, fast jag vill faktiskt ha det mycket som på bilden, och liksom, ljuset i hennes ansikte ska komma från texten som helst bara ska vara "Josephines blogg" :)
Helst inte så jättestor, eller den kan vara lång, men inte bred (: Eller...ja alltså lång vågrätt men inte så hög lodrät :P

2008-01-20 @ 16:43:39
URL: http://josephine.blogg.se
Postat av: Josephine

texten ska förresten vara i lila, precis som fjärilen hon ska "skicka iväg" mörklila :)

2008-01-20 @ 16:44:57
URL: http://josephine.blogg.se
Postat av: Josephine

Vilka fina bilder!!
Min favorit är josephine_bannerny1.jpg
Den är verkligen jättejättefin!
Jag vill inte verka kräsen, men går det att flickan har lite längre hår? Annars är den bilder enligt mig, perfekt!!
tack :)

2008-01-20 @ 18:13:48
URL: http://josephine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback