Inte mer än så

Jag se Mat-Tina dansa i TV och jag ska äta pepparkakor. Det är en bra kväll. Det behövs inte mer än så. Idag var en sån där dag då allt går lite halvsegt, mycket beroende på att jag ägnade stora delar av dagen åt att läsa och memorera såna där diagram med bubblor, riktade pilar och små loopar som man fastnar i. Ja, ni vet vad jag menar. Såna här. Eftermiddagen räddades plötsligt och oväntat av en mycket fin musikalisk upplevelse. Last.fm såg att jag var less på statusdiagrammen (vilka visade Reliable Data Transfer 3.0) och spelade därför en för mig okänd Covenant-låt (Slowmotion) för att pigga upp mig. Fantastisk synthpop med hjärta, smärta och rymdljud. Fredagskänsla! :)

Kommentarer
Postat av: josephine

Hejhej!
Har tittat lite på dina bilder, och de är otroligt fina..om du har tid och lust skulle det vara jättesnällt om du skulle vilja göra en bild till mig som jag kan ha som header...
Om du vill är det bara att adda:
[email protected]
ha det bra
josephine


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback