Gå och fiska

Nu är min enveckas intensivkurs över! (Eller nästan, vi har en gruppuppgift nu som vi får en månad på oss att göra.) Det har varit så mycket att göra att jag nästan inte har hunnit sakna Fisken hela tiden. Jag får passa på att snabbsakna honom lite nu, för han kommer hit och hälsar på om någon timma. :)

Ytterligare en plötslighet att addera till de som inträffade igår är att jag har tagit mig i kragen och gått och anmält mig till en kvällskurs: "Linjär algebra
boot camp - för oss som saknar något i tillvaron" (där något är lika med matematik ;). Dit ska jag gå och lyssna på de föreläsningar som inte krockar med mina nattlabbar eller med mitt liv för den delen. De som handlar om vad ett plan är tyckte jag att jag också kunde hoppa över. Något måste ju ha fastnat sedan tidigare tycker man.

Kommentarer
Postat av: klimakteriehäxan

Oj, det där lät verkligen ambitiöst. Bravo och lycka till!

Postat av: Kaprifol

Tack, det är på tiden att jag tar den där mattekursen nu. Det är min sista. :)

2008-01-25 @ 19:46:13
URL: http://kaprifol.blogg.se
Postat av: Haffe

Är du säker på att du minns vad en riktningsvektor och en normalvektor är för något?

2008-01-25 @ 22:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback