En upptäckt

Eftersom jag tyckte om provtrycket fick mitt exjobb gå till tryck som det var och idag kom de färdiga små "böckerna". Då jag fick några extraexemplar donerade jag ett till det välfyllda biblioteket hos min datorförening. Någon hade bett mig att göra detta. Jag minns inte vem och hoppas att den inte ångrar sig nu. Det är mycket analyserande och lite bilder i den där lilla rapporten. :)

Förresten har jag gjort en upptäckt idag, en viktig. Efter många års studier av vad som är godast till blodpudding har jag kommit fram till att det varken är lingonsylt (för vanligt), kiwi (för syrligt) eller fetaost (för ostigt) utan...
hummus! Nu vet ni det. Nu behöver vi inte fundera mer på den saken.

Kommentarer
Postat av: Pialotta

Blodkorv kan verkligen förnyas:-) Jag gillar blodkorv med lingonsylt.
Ha de fint i dansens virvlar.. snubbla inte på matt-fransarna.. Tjing tjong


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback