Alfabetsutmaning

Jag har blivit utmanad av Elisabeth att visa ett filmklipp från en bra film som börjar på bokstaven F. Nästa person visar ett klipp ur en film som börjar på G och så fortsätter det så. Först kom jag inte på något alls, men sen var det solklart vad jag skulle välja eftersom jag har sett den mer än 10 gånger. Vilken? Kolla här.

Nu ska man utmana lite folk själv också. Så, Fisken, LadyFrost, Kaffebönan och alla ni andra som känner er manade, har ni någon bra film på bokstaven G att bjuda på? :)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Bra val. :-)

2008-01-15 @ 23:35:55
Postat av: HDA

Vad sägs om Garden State? :)

Eller kanske "G - som i gemenskap"? ;)

HDA

2008-01-16 @ 00:26:10
Postat av: Kaprifol

Nämen hej H! Trevligt att du tittar förbi. :) Jag har inte sett nån av dem, men kan tänka mig att se "Garden State" nångång. Svensk ungdomsfilm hoppar jag däremot gärna över. ;)

Postat av: Haffe

http://www.youtube.com/watch?v=twVYnfNbQGo

2008-01-16 @ 07:48:03
Postat av: Pialotta

Ha ha ja du det vet jag.. lite finurligt, men det finns en film som heter just G :-)
Kul va.. tjingeling o ha de..

2008-01-17 @ 00:36:41
URL: http://kafferasten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback