Snökaos

Det kom en massa snö och blåst och förkylde mig när jag var ute på hurtshopping idag. (Ni vet: Tidigt en helgdagsmorgon och högt tempo. Man kan med lite god vilja kalla det för idrottande.) Jag funderar på om jag behöver sömn, ingefärste eller båda delarna nu... och om jag ska slappa framför kostymdrama eller kult-action ikväll, eller för att göra det lite roligare - zappa mellan de båda alternativen. :) Sen ska jag hänga upp mina nya vårgardiner och låtsas som om snökaoset därute inte finns.

image264
Mina skator vill inte ha snö ju!

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Hoppas din lördagskväll blir toppen! =]

Postat av: Elisabeth

Hurtshopping!! Det var alltså DET jag ägnade mig åt idag.

2008-02-02 @ 22:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback