Prototyp

Det har varit en hel del att göra idag och det känns inte riktigt som fredag eftersom jag har "Linjär algebra bootcamp" imorgon. Jag kopplar av genom att kolla på modemagasinet Velvet på SVT:s hemsida med ett öga, på Let's Dance på TV med andra ögat och samtidigt sitta och smula med pumpafrön.

Jag fick så fina kommentarer till förra inlägget om mobiltelefoner. Nu har jag ju en hel liten användargrupp att göra lömska användarstudier på om jag skulle vilja. :) Sen, en rättelse (tack Marjo): Självklart var det FACIT som gjorde datorn med den vridbara skärmen. Synd att de försvann från marknaden. De hade kunnat göra riktigt fina saker. Jag kan tänka mig att de skulle ha varit först med att lansera den här till exempel. Ta-daa! Spana in...

image268
Storsäljare? :)

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Fin blogg!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback