Premiär!

Knappt har jag hunnit lägga rapporterna på hyllan och släpat hem kontorsväxterna förrän det är dags för det allra första jag ska göra på min julsemester, nämligen gå på synthklubb... inte bara gå, utan även vara med och fixa lite av själva arrangemanget. Här har varit lite av ett kaos av låtlistor, blått nagellack och fibervax (otrolig hårprodukt, nästan som gaffatejp på burk). Så, nu kan jag faktiskt vila lite innan jag ger mig iväg. Kvällens plan ser ut som följande: För att dölja att jag aldrig har mixat musik förut tänker jag bara spela odansant industrimangel så att ingen hör någon skillnad. Ofunkar mina skivor så lånar jag någon annans och kör "Call the ships to port" på repeat hela kvällen, för det kommer alla att gilla (det här var, tro det eller ej, inte min egen idé :). Är det CD-spelarna som strular så känner jag faktiskt en person som har spelat rytminstrument i ett proggband... ;) För att citera någon väldigt klok: Antingen blir det bra eller så blir det en upplevelse. Ha en fin kväll, ni också!

Kommentarer
Postat av: cos

tack för en trevlig kväll!

2008-12-20 @ 19:22:59
Postat av: Kaprifol

Tack själv! Attans roligt var det och mer folk än vanligt dessutom. :)

2008-12-21 @ 00:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback