Vad man hittar

Jag städar! Det blir bara stökigare och stökigare här: skor i sängen, påsar på golvet, papper över allt... och detta är alltså inte anledningen till att jag behöver städa utan det är resultatet av själva städandet. Alltid samma sak: jag ska städa i alla skåp samtidigt och drar fram all bråte. *suck* Men men, fint ska det bli! Jag hittar en hel del föreläsningsanteckningar. Det som jag vet aldrig kommer att komma till nytta igen slänger jag, men allt som är A) läsbart,  B) vettiga och lärorika saker som jag kommer att kolla på igen eller C) helt enkelt fint, det sparar jag. Här har vi minsann en datasäkföreläsning. Ja, jag tog examen. Nej, inte i bild. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1458

2008-08-10 @ 21:28:38
Postat av: David Hall

Ansiktena är åtminstone tillräckligt naturtrogna för att ansiktsigenkänningsalgoritmen (härligt långt ord) från Polar Rose ska godta fem av dem som ansikten.

2008-08-11 @ 08:55:08
URL: http://www.moonhouse.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback