Hemma i ett av mina hem

Jag är hemma i min lilla stad igen. Förutom att jag saknar Fisken så är det bra här, lugnt och skönt. Småstudenterna har inte dykt upp ännu. Här är fortfarande en spökstad, gräset klipps inte och många fönster har persiennerna neddragna. Imorgon börjar jag jobba igen och det lär förmodligen bli full rulle redan från början. Många streckkoder, säkra plattformar och en del javakodande också för den delen. När jag har hämtat mig från den hektiska semestern med ormar och utfärder och allt ska jag berätta om den danska sushitorkan och om den där jättemysiga synthklubben vi var på i Skåne. ...men först, sömn. Natti!

Kommentarer
Postat av: Blaufish

natti natti! :-)

Postat av: Elisabeth

Hur mår benet då? Jag måste säga att det är lite av en prestation att bli ormbiten TVÅ gånger utan att märka det. ;-)

2008-08-04 @ 12:38:04
Postat av: Kaprifol

Jo, det är nog en bedrift. Fisken kallar mig redan för Ormkvinnan. ;) Det är mycket bättre med benet. Det ser lite rosa ut, men går utmärkt att använda. Det måste ha varit en liten ormstackare. Hoppas att jag inte gjorde den illa. :)

2008-08-04 @ 20:28:24
URL: http://kaprifol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback