Observationer

Idag vet ni, borde jag verkligen ha haft min trenchcoat och mina solglasögon för ni anar inte hur spionig jag var. Först tog jag några bilder från mitt fönster (i skydd av krukväxterna) och sedan gick jag upp på andra våningen och ställde mig på en bänk vid fönstren mot innergården, ställde in 12x digital zoom och försökte få en bild av objekt K. Det gick sådär. Några linslusar är de inte, inte någon av dem, men här ser vi allt några avslöjande fjädrar! :)

image326
Jag vill poängtera att jag bedrev min kråkjakt efter arbetstid. ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååå tack vare ditt namn kom jago ch tänka på en gammal sommarlåt! :D

2008-04-28 @ 20:39:16
Postat av: Kaprifol

Vad kul! Vilken då? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback