Friskt skönt grönt!

Jag sov länge imorse och sedan begav jag mig ner på stan en sväng. Såhär såg det ut när jag gick genom min stadsdel på väg hem i eftermiddags. En av bilderna, den med trädgrenar mot en violett himmel, gjorde jag ett tapetmönster av. Skulle vara snyggt på en fondvägg t.ex. :)

image321
Maskrosorna blommade, en del var redan färdiga med det.

image322
"Ljuvt stark, rik saft, stor kraft! Friskt skönt grönt!" - Fröding

image323
Blommande träd i skuggan av idrottshallen.

image324
Den här bilden tyckte Fisken var fin. :)

image325
Grannkatten hälsade.

Kommentarer
Postat av: Tagge

Åh, vilka härliga bilder!!!
Ha en fin dag.

2008-04-28 @ 10:51:02
Postat av: Blaufish

Hoppas också på vår! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback