Försökskanin

Den här veckan har jag mycket att räkna och många labbrapporter att rätta, om ni undrar varför jag är fåordig. Vad jag däremot har gjort den senaste tiden är att delta i marknadsundersökningar och liknande. Idag blev jag och några andra oskyldiga förbipasserande indragna i en undersökning om framtidens falukorvsförpackningar(!). Jag känner att jag gjorde någon sorts nytta där. Dessutom fick jag en lott för besväret, men nej, jag blev inte miljonär den här gången heller. Attans! ;) Så, förra veckan sa jag min åsikt om min lokala kyrka och kulturarvets bevarande där (inget jag egentligen har någon jättestark åsikt om även om jag faktiskt prenumererar på ett nyhetsbrev som brukar inledas med "Hej kulturarvsvänner!")... och igår fyllde jag i ett formulär om stresshantering och om hur man undviker att göra jobbiga saker som man borde ta tag i. Bland alternativen återfanns: festar, städar, shoppar... ja, hjälp. "Deltar i undersökningar" fanns dock inte med på listan. :)

Förövrigt nätverkade jag på lunchen idag. Det är ett nätverk för människor som behöver komma ut från sina kontor ibland och träffa andra och ha lite trevligt över en bit paj eller så. Hittills är vi två personer. :)

image315
Mitt proffsiga yttre! Almanackor är ju bara ett härke att släpa på... :)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Framtidens falukorvförpackningar?! Jaa, jag säger då det, det går tydligen att göra marknadsundersökningar om det mesta.

2008-04-23 @ 20:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback