Sanningens minut

Wee! Jag är "taggad" (av Maria som är en av mina Tisdagstema-bekanta) vilket innebär att jag är med i en blogglek som går ut på att alla deltagare berättar sju sanningar om sig själva och sedan ber sju vänner att göra likadant. Jag släpper utmaningen fri, först till kvarn alla ni som vill vara med. :)

Så, sju sanningar... Jag har gjort något liknande tidigare fast med hemligheter eller pinsamheter har jag för mig. En sanning behöver ju inte vara genant eller uppseendeväckande, den ska bara vara sann. Det här var lätt. Here we go:
  1. Jag har för tillfället 0,5 krukväxter per kvadratmeter i min lilla lägenhet.
  2. Min kyl är full av marmelad.
  3. Jag äter frukost och kvällsmat framför datorn...
  4. ...och lunch hos min datorförening, minst fem dagar i veckan iaf.
  5. Min musiksmak förändras hela tiden, men Leonard Cohen har jag alltid lyssnat på.
  6. Jag är en ekorre och sparar på allt.
  7. Jag har målat tjusiga blommönster på min mobiltelefon. :)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Jaa, VAR skulle man äta frukost och kvällsmat om inte framför datorn?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback