På uppdrag

Jag sitter och skriver om min riskanalys i exjobbet. Det är inte alls så spännande som man kanske kan tro, men det behöver göras och jag ska väl vara tacksam för att jag har fått en massa feedback och dessutom har möjlighet att kombinera exjobbandet med mitt riktiga jobb. Som vanligt har jag fått höra att innehållet är bra, det har det alltid varit, men formen behöver bli bättre. Det sniglar sig framåt i rätt riktning, men det är svårt att få texten sådär skarp och självklar som jag vill ha den. Jag vill inte att det ska bli för tydligt vad jag har gjort heller; då försvinner lite av imponansfaktorn. ;)


Nu ska jag snart iväg på topphemligt uppdrag (hur hemligt det nu är, den som det hela hålls hemligt för borde ha upptäckt en del fniss och smygande vid det här laget). På väg till platsen där uppdraget ska utföras ska jag uträtta ett ärende vilket innebär att jag måste åka buss hit och dit för att hinna. Ibland åker även de hemligaste av agenter stadsbuss med ungdomsrabatt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback