Jag och min debugger

Mina träd ser riktigt snygga ut i debuggern, om jag får säga det själv. Nu är då grejen att i den här formen är det bara jag och debuggern som tycker att det ser bra ut. För att även andra ska kunna gilla det håller jag på och klurar på hur jag ska kunna rita upp träden grafiskt. Den typen av grafer jag ska jobba med passar inte riktigt till den här typen av data. Det ser väldigt klumpigt ut. Stora AND-satser gör sig verkligen inte i sårbarhetsgrafer, rent estetiskt sett. Nå, jag tror mig ha en lösning på gång nu.

Efter lite mer kodknackande ska jag bege mig till affären och handla något gott. Wok är en klassiker. :) Sen ska jag och Vic tillbringa kvällen med att labba processprogrammering. Hon behöver kursen i sin examen och jag... ja, jag har ingen ursäkt alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback