Jag, den bloggande grannen

Det är fredag och fest igen, inte hos mig, fast det låter så mycket att man skulle kunna tro att det är här inne. Det är en mellanfest uppenbarligen eftersom festdeltagarna verkade vara väldigt glada redan när de anlände. Jag försöker av ljuden gissa mig till vad de har för sig. Större delen av festandet verkar gå ut på att de springer ikapp i korridoren utanför samtidigt som de sjunger, eller brölar eller vad de nu gör. Nå, ska de komma in på nåt bra uteställe måste de nog gå väldigt snart... ja, det är redan lugnare. Här festas det snabbt och effektivt. ...och man ska ju vara tacksam att festaren inte är en borrare istället. (Länken går till en underkategori på Elisabeths blogg som enabrt handlar om den borrande grannen, jag tycker fortfarande att det är jättekul att han/hon/den/det har fått en egen kategori. :)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Haha, de festande och borrande grannarna skulle bara ana att det finns personer som bloggar om dem. :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback