Hålla stilen

Om den inte är trasig: laga den inte. Det är grundregeln, ändå sitter jag och ändrar sådant som jag inte har fått klagomål på, men vad är en riskanalys som beskriver "Eh... Problem, typ?". Nu delar jag upp allt i hot, brister, skador och motåtgärder. Det ser faktiskt rätt trevligt ut och alldeles strax har jag ett utkast färdigt som jag vill ha feedback på innan jag ändrar de sista detaljerna. Mest av allt vill jag bara slänga ifrån mig rapporten och jobba med mina logiska träd ett tag. Jag saknar dem.

Nu ska vi se här, jag ska nog handla en balja käk på det billigaste studentstället idag. Det är ju ändå fredag och hämtmat är lite lyx även om det handlar om ostsås. :) Förövrigt har jag fått en granne i rummet bredvid. Det innebär att jag bör skärpa mig, alltså stå emot impulsen att sjunga med i Sisters of Mercy's "Mother Russia" som jag lyssnar på just nu och sedan inte skrika när jag pratar i telefon. Speciellt inte när det är konstiga samtal som igår när en väninna behövde veta hur man drar fram en orm från under en frys (fast det behövdes inte i slutänden, visade det sig). :)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Dra fram en orm?!?! Huvaligen. Bara tanken är ju skrämmande!

Postat av: Kaprifol

Japp, det var Vics ormar det gällde förstås och jag blev uppringd för att jag hade vaktat dem förut och borde veta hur de beter sig, de små otäckingarna.

2007-09-28 @ 13:22:04
URL: http://kaprifol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback