Goda idéer

Jag har funderat på att skaffa mig någon form av arbetsklädsel i form av en mjukisdräkt eller overall, något mjukt och bekvämt som passar när jag sitter och kodar. Jag har nämligen för vana att sitta uppflugen i skräddarställning, böjd över tangentbordet och med armbågarna i vädret. Jag gör verkligen skäl för epitetet "kodapa" så som jag sitter. :) Igår eftermiddag satt jag och funderade på hur jag skulle kunna lagra mina logiska uttryck på ett bättre sätt. Jag tänkte mig någon slags strukturer som kunde innehålla både metoder och variabler. Klasser typ, om det nu fanns nåt sånt... Sen insåg jag att jag faktiskt kodar Java och att det var dags att gå hem. ;)

Idag...
Lyssnar jag på: "Breathe me" - Sia
Ser jag fram emot: Att få träffa Fisken som dyker upp ikväll
Kodar jag: Java. Fortfarande. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback