En zombie stiger upp

Det var väldigt roligt igår! Trevliga människor och bra musik, så som det ska vara. :) Jag tror märkligt nog att jag lyckades kurera min förkylning också istället för att göra den värre, men så drack jag massor med vatten och höll mig varm, allt enligt husmorsknep och rekommendationer.

Idag har jag lyckats stiga upp, vilket är en utmärkt början. Tanken är att jag nu när jag är ostressad och inte har några direkta deadlines i sikte ska passa på att göra sånt där som aldrig blir gjort som att göra lite ordning i bokhyllan och damma av mitt monster till datorskärm. :)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Hehe, jag tror minsann att du kurerade förkylningen med hjälp av whiskey och annat. ;-)

Postat av: Kaprifol

Hey, jag drack bara vatten! Hur hade jag annars klarat av att dansa hela natten, nä justdet. :) Du ska minsann få hänga med på studiebesök på en synthfest. ;)

2007-09-01 @ 19:23:11
URL: http://kaprifol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback