Eloise

En av mina grannar hade fest igår, vilket är helt naturligt en lördagskväll. Att det då blir lite spring och skrän i trapphuset är fullt förståligt, likaså att det sjungs en del. Kareokefest verkar vara inne, det var nämligen fler sällskap i huset som hade en sådan igår. Det blev ett slags surroundljud inne i min lägenhet där jag och Fisken satt mitt i skottlinjen mellan Håkan Hellström och Arvingarna. Jag är inte den som är långsint, men sjunger man "Eeeee-looooo-iiiise är vi mer än bara vänner? Så visa vad du känner..." för mig så får man räkna med att jag spelar sånt som jag tycker om kvällen därpå. (Jotack, min bashögtalare funkar jättebra. Tackar som frågar. :)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Hämnden är alltid lika ljuv!!
På tal om Eeeelooooiiise var några i min klass helfrälsta i Arvingarna och tyckte att alla i bandet var sååååååå snygga. Jag förstod mig aldrig riktigt på dem...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback