Igår bara

Men godmorgon bloggen! Jag hoppas att du har sovit gott, för det har jag. Ganska länge också, faktiskt. :) Det var en riktigt bra fest igår, som jag och N gick på. Alltid kul att se nya DJ:s också. Tumme upp!

Sen så finns det någon, eller något kanske man ska säga, för jag vet inte hur självmedvetet det är... något som jag behöver be om ursäkt. Såhär: Jag har gått på de här festerna i nästan fem år och på de flesta har du hängt i hörnet och spridit en viss stämning med din militäriska utstrålning. Jag har dock inte varit så förtjust. Jag har hållit mig en bit ifrån och tyckt att du luktar illa. Igår förstod jag att det var röken från rökmaskinen som luktar lite stickigt, inte du. Stackare, börja sitt liv på Överskottsbolaget och sen få tåla sån här obefogad kritik. Förlåt, kamouflagenätet! ;D

Kommentarer
Postat av: Tagge

Haha.. spännande miljöer du rör dig i.. ;-)

2007-10-13 @ 15:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback