Flyttas på :)

Jag ska skickas på konferens! Ok, jag får inte flytta mig mer än en knapp kilometer och syftet med det hela är att jag ska lyssna på föreläsningar om tekniskt skrivande och förhoppningsvis lära mig något på kuppen. ...men ändå! Det är min första konferens. :)

Jag träffade min handledare idag och tänkte fråga om han hade tittat på mitt senaste utkast, men han verkade väldigt upptagen och släpade på en soptunna stor nog att rymma mig så jag tyckte att det var bäst att låta honom bestämma själv i vilken ordning han vill göra saker och ting. ;)

Jag har förresten ett meddelande som gäller er som passar in på följande: damer med kvävande parfym, föräldrar vars små änglabarn inte gillar långresor, studenter som ältar tentaångest och sist men inte minst: tonåringar med jobbiga mobilsignaler. Hörni, jag gillar er, klart att ni är värda lite vardagslyx. Om ni ska ut och resa på fredag så tycker jag att ni ska ta tåget. Tänk så skönt det är att åka tåg och så slipper ni sitta och trängas med mig på en långfärdsbuss. Seså, bäst ni fixar biljett redan nu. ;)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Haha, jag såg just framför mig hur din handledare lyfte upp dig med en arm och dumpade ner dig i soptunnan. ;-D Och självklart ska störningsmomenten (håller HELT med dig om dessa) ta tåget. Bekvämare på alla sätt och vis. ;-)

Postat av: Nostalgia for Infinity

avis.. vill också på konferens.

2007-10-02 @ 19:30:07
URL: http://heuristics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback